La seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Celoni és l'adreça electrònica disponible per als ciutadans i ciutadanes, la titularitat, gestió i administració de la qual correspon a l'Ajuntament de Sant Celoni en l'exercici de les seves competències.
L'Ajuntament de Sant Celoni determina les condicions de creació i funcionament de la seva seu electrònica, la qual s'ha de subjectar als principis següents:
- Integritat, veracitat i actualització dels continguts de la seu electrònica.
- Publicitat oficial.
- Responsabilitat.
- Qualitat.
- Seguretat.
- Disponibilitat.
- Accessibilitat i usabilitat.
- Neutralitat tecnològica.
- Interoperabilitat.
- Simplificació administrativa.
- Conservació i preservació de la documentació.
- Titular de la seu: Ajuntament de Sant Celoni
- Òrgan de gestió de la seu: Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
- Normativa de la seu:
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya (enllaç)
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (enllaç)
- Llei 59/2003, de 19 de desembre, de signatura electrònica (enllaç)
- Ordenança d'Administració electrònica (enllaç)
- Canals d'accés:
- Accés electrònic a través d'Internet
- Atenció presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana
- Atenció telefònica a través del telèfon 93.864.12.00
- Hora oficial: es visualitza a la columna dreta d'aquest lloc web.